søndag 14. september 2008

Kanskje på tide med ei aldri så lita oppdatering...

Hum! Det er jammen snart to måneder siden sist...*flau*
Har jo fått ferdigstilt endel prosjekter,men pc`n vil plutselig ikke "ha" bildene mine lengre...Og,når jeg husker på å be gubben min til å titte på saken..,ja så er det liksom ikke alltid det passer for han.
Vel,mobilkameraet funker jo på et vis det også,da...Så,litt kan jeg jo vise fram:0)

Sommeren er over,og vi har et nydelig høstvær her nord. Har fått plukka litervis med deilig blåbær nå i helga,har syltet masse,oe er frosset heil og skal bli til blåbærsuppe på kalde vinterdaga.
Råsaft av blåbær og krøkebær skal det også bli:0)



Noen flotte turer har vi også hatt nå på seinsommeren:0)




Hele familien på en koselig fisketur seint på kvelden.Fikk massevis av småsei:0)



Her er fra en annen tur.Troja svetter sikkert inni all den pelsen,men å utsette seg for en svalende svømmetur i det deilige vannet???Neeeida...;0)En kan jo bli våt på potene.


Litt håndarbeid har jeg nå holdt på med de siste månedene...Har strikka noen vanlige,grå ull-lester..pluss et par selbuvotter.Ikke helt det store,men når det bare blir ei stund på kveldene at man sitter i ro...Ja,da blir det nå bare sånn.

For noen dager siden så fant jeg mønster på grytlapper i vaffelhekling på bloggen til Hannesol. Har prøvd meg på dette mønsteret maange ganger,men ikke fått det til.Så,Hannesol:Takk for teskjeforklaringa:0) Produksjonen er igang for fullt nå,dette var kjempegøy!Husker godt at bestemor hadde slike grytlapper:0)



2 kommentarer:

HamarJente sa...

Ser ut som dere har hatt en herlig sensommer og høst sammen. Nyt det og ta vare på de gode minnene =) Ha en knall uke!

AyN

Anonym sa...

Så hyggelig at oppskrifta var forståelig! Koselig blogg du har forresten,har hygget meg og sett på de flotte naturbildene :)