søndag 8. februar 2009

Litt blogging på en søndagskveld...:0)

Klokka er litt over ti på kvelden,og først nå synes jeg det er greit å sette meg ned i godstolen UTEN et ullpledd over meg:0( Det har vært kjempekaldt ute i hele helga,og uansett hvor mye vi har fyrt i ovnen,så synes jeg det har vært kaldt.



Sylvester har hatt det ganske så behagelig,da..Ca en halv meter fra ovnen har han senga si(som matmor har strikka),plassert oppi en sakkopuff for å få ekstra varme!
Hehe...han har jammen et godt sovehjerte,den fyren:0)


Jeg har strikka kopptuer...av bomullsgarn som gubben var så snill å handle på sparkjøp for meg i januar.Har enda noen nøster igjen,så det skal nok bli nok til både grytlapper og flere tuer.
Har strikka vanlig ribb,og pynta med en enkel heklakant.Koslig og enkelt å strikke når man sitter inntulla i et pledd..hehe:0)

2 kommentarer:

Unknown sa...

koselig blogg du har!
ta en tur innom min så får du en hyggelig overaskelse!!

AnitaK sa...

Å det ser deilig ut å ligge foran peisen og sove. Fint sted å sitte og strikke når det er kaldt ute. Ha en fin uke.