torsdag 21. april 2011

Påskekos:)

Så er det påske:) Vi har ikke så mye snø,men satser på godt vær og masse kos ute uansett:)Deilig med noen fridager skal det bli..både vi voksne og de små trenger det i blandt.












Huset er pynta,men ikke overpynta....da jeg tok frem påskepynten var eska blitt litt tilgrisa av diverse rask etter at vi restaurerte huset i høst,da taket ble bytta så har det havna masse lort og skitt oppi ting vi hadde på mørkeloftet....SÅ! Til neste år må jeg nok kjøpe noen fler kyllinger,ja....Men,denne karen hadde heldigvis berga seg,den sydde jeg da jeg gikk i 1.klasse på barneskola..og har hvert år hatt sin plass i vinduet;) Moro med sånne minner..og heldigvis har alt av dorullkyllinger og småtteriene som ungene har laga,også overlevd

I går kom mamma på besøk..og hun hadde med seg en pose med deilig lester til oss. SÅÅ deilig å få lester ferdigstrikka:)




Disse tre parene..pluss tre par til som er tatt i bruk:)





Påskestrikking har jeg også...Startet på denne tunikaen for noen dager siden..i deilig Lerke-garn som jeg er blitt helt forelska i:)

1 kommentar:

sipusa sa...

Fine sokker! Det blir liksom aldri for masse sokker, for trenger man de ikke selv er det alltids noen andre som vil ha! Og så stilig tunika da! Moro å strikke også?