lørdag 8. desember 2007

Smultringer og sursild:0)


Nå er jeg egentlig litt stolt over meg selv...:0)Jeg har "blogget"flere ganger denne uka enn jeg noensinne har gjordt tidligere,tror jeg.Men,så er det også hyggelig å ha en blogg som man synes er grei å bruke,da.

Idag har vi vasket loft,fått bytta gardiner og gått igjennom masse rot.Kasta og sortert litt i garnlagret mitt har jeg også gjordt:0)

I ettermiddag lagde vi flere glass med sursild,og ungene hjalp flittig til.Han Jørgen skar løk,og som vi fleste har erfart så kan det bli en tårevåt opplevelse...
Vel,karen henta solbrillene og fortsatte tappert han:0)En smart liten kokk:0)

Smultringer har mannen og jeg stekt i kveld.Dvs,han har stekt og jeg har kjevla og stukket ut.Vi fikk ca 150 smultringer,og har sikkert nok helt til neste jul...Hvert år tenker jeg å halvere oppskrifta,men neeeida!

Vel,både mamma og svigersen skal få noen poser hver:0)

Ingen kommentarer: