tirsdag 8. januar 2008

Nordlandsgenseren til Jørgen...


Har omsider klart å bli ferdig med bolen på genseren til Jørgen:0)Har egentlig ikke strikka så mye i jula,men nå skal jeg ha den ferdig.Har jo bl.a tenkt å strikke et FBS-sjal,men da vil jeg ha andre store prosjekt ferdig først:0)Ingen *UFO-er her i gården,nei*smile* (*UFO=uferdig objekt)


Jeg har også vært å handla garn til "månedens sokker".Gjennom www.hobbyboden.com så er jeg med på en knit-along,der vi skal strikke et par sokker hver måned et helt år.
Vi får utlevert mønster hver måned,og januar blei litt av en pangstart!!!For det første er mønstret på de nydelige sokkene, engelsk...Og,for det andre så skal dem strikkes fra tåa og oppover.Så,det skal bli spennende å se hva jeg ender opp med...*hehe*Jeg kommer til å legge inn bilder her underveis og forhåpentligvis av det ferdige resultatet:0)

1 kommentar:

Beyla sa...

Jørgen er en heldig gutt!! Den genseren blir nydelig!! Stå på! ;)