lørdag 23. februar 2008

Raggsokker til mannen...



Vel..Jeg elsker å strikke sokker i syltynt garn,med masse spennende mønster.
MEN...fullt så artig er det ikke å strikke grå,kjedelige lester til digre manneføtter:0(
Jeg har jo vært klar over at lestebeholdningen hans begynte å tynnes ut,men at det sto SÅ dårlig til visste jeg ikke.Her om dagen fortalte han at nå hadde han gått i de samme lestene i tre uker!!!Vel,det er nå ikke sant....Men,jeg måtte nå bare legge den spennende genseren i fra meg å legge opp et par lester til han...

Disse er strikket av Hifa Raggegarn,som er noe av det beste lestegarnet jeg kjenner til.
Og,jeg har et nytt par på pinnene,disse i viking sportsragg...som tover noe aldeles vanvittig,til tross for at det er acryl i garnet.Sterkt er det også.Anbefales å prøve,men ikke tov på mere enn førti grader da...:0)

Ingen kommentarer: