lørdag 21. juni 2008

Tykke lester midt på sommeren:0)

Det har vært mye jobbing og lite håndarbeid den siste måneden...Men,er stadig innom andre hobyblogger og finner inspirasjon til ting jeg skal strikke seinere...Og,garn har jeg vært flere ganger å handla.Egentlig litt uten mål og mening,men garn i nudelige farger og som er deilig å ta på....Det MÅ jo bare kjøpes.

Har også vært å handla sportsragg fra Viking til 10 kr nøstet:0)Er litt spent på dette sokkegarnet...


Men,først skal jeg strikke ferdige disse lestene til meg selv.i spælsaugarn fra Rauma,garnet er i 4 tråder og det blir noen fantastiske,tykke og varme lester.
Nå lurer sikkert alle på om jeg har tenkt å flytte til nordpolen siden jeg er så opptatt av varme lester nå i sommervarmen....:0)
Det skal jeg nå IKKE,men jeg har en jobb som krever lester inni vernesko:0)


Har bakt litt i dag....I forrige uke handla jeg inn massemasse melk,fordi alle gikk å sa det kom til å bli meieristreik!Noe det altså ikke ble...,og ungene har drukket minimalt med melk hele uka:0(
Så!I dag har jeg bakt masse rosinerboller,ei stor prinsessekak,og datteren i huset har lagd sjokoladebller:0)Nammis!!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Har prøvd Viking sportsragg, og det var en overraskelse hvor mykt det kan være! Har selv bare prøvd Mor Aase og Rauma sitt ragg og de er harde som ståltråd;-p og for en bakst da:-D må nesten sikle litt jeg *bøye seg bakover for å ikke få vann på tastaturet*;-)