torsdag 17. januar 2008

Et mislykka prosjekt og januarsokkene....


Vel...skjerfet/sjalet mitt er altså ferdigstilt.Glad og fornøyd felte jeg av de siste maskene,og tok til å hekle kanten rundt.Til min store forskrekkelse ble jeg etterhvert mere og mere blå på fingrene....Alpakkagarnet farget no vanvittig av.Fant ut jeg måtte vaske det før bruk,da...Kunne ikke risikere at man går rundt og er blå på halsen,liksom.
Vel,jeg har før vaska alpakka i maskinen,på 30 grader håndvask,med godt resultat.Denne gangen gikk det IKKE bra!!!Sjalet tovet no vanvittig...Har strekt det i alle retninger,og jeg kan jo sikkert bruke det.Men,det kan hende det blir ei stund til.*Grrrrr*

Jeg furta litt etter sjal-fiaskoen,men utpå kveldinga i går så tok jeg fatt på Januarsokkene.Som skrevet tidligere,så er jeg med på en knitalong gjennom hobbyboden,der vi skal strikke et par sokker hver måned,ut i fra et tildelt mønster.
Vel,jeg er igang med Anastasia Socks,og det var ikke så ille å strikke etter den engelske oppskrifta likevel:0)

1 kommentar:

Torunn Skjærstad Moen sa...

Neida, det blir nok fint skal du se! En god dag til deg fra asterix.