onsdag 9. januar 2008

Litt strikkeprat i dag også:0)

Har vært å handla litt garn i dag,selv om jeg egentlig ikke burde!!!Har visst nok i fra før av,kan en vel si....
Men,gubben trenger nye lester,og det var liksom derfor jeg dro innom "garnlangeren" min idag.

200g Hifa raggegarn holder til et par manneføtter,og det blir solide og gode lester av dette garnet.


Vel,etter en lang diskusjon om dette nye viking-garnet (et garn som hvertfall er ukjent for meg),endte jeg altså opp med tre nøster viking sportsgarn.Et raggegarn som inneholder 60% ull,20%nylon og 20%acryl.Jeg er skeptisk til acryl,men dette garnet var fantastisk å strikke av:0)Spent på hvordan resultatet blir etter bruk.


Så,etter litt fram og tilbake så kom jeg meg omsider ut av butikken...

I posen lå i tillegg til alt raggegarnet,et stk nøste mandarin petit i ei nydelig rosafarge....som skal bli til ei kopptue,pluss to nøster hvit alpakka som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til:0( Så.sånn kan det gå...



Har faktisk strikka litt på genserarma idag også....:0)

Ingen kommentarer: