lørdag 19. april 2008

Litt blogging på en lørdags formiddag....

Har mest lyst til å slette det forrige innlegget mitt,der jeg er i full gang med setesdalsblonden...Fordi at nå er dette prosjektet avsluttet,og ligger stappa nedi en pose,klar for å bli rekt opp!Sånn er det med den saken!Garnet har jeg bruk for uansett...Har planer om litt storproduksjon i selbustrikk.

Denne lua har jeg strikket nå på et par dager,og den satt perfekt på hodet til Kjell.Kanskje han får den også...vi får se:)Har hvertfall brukt finull fra Rauma,og mønsteret har jeg henta i heftet "selbustrikk" fra samme plass.


Så har jeg fått pakke fra min hemmelige april-venn på hobbyboden:)
Kjempefin pakke,med nydelig sokkegarn,garn til kopptue,samt te og kaffe.Tusen takk,min venn...Har ingen ide om hvem du er,men finner nok ut av det...:0)

1 kommentar:

Torunn Skjærstad Moen sa...

Lua var jo alle tiders. Passet perfekt! Ha en god dag med hilsen fra asterix.